söndag 21 juni 2009

TESTIO

1. Hur gammal är du om fem år? ca 20 - 21
2. Vem var den sista du träffade? Linn
3. Hur lång är du? hela 159 cm (yyy) woohoo!
4. Vilken var den senaste film du sett? Sandor/Ida :D
5. Vem ringde du senast? Sara
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "vsg<3">
7. Vad är dagens planer? Måste snart lägga mig så att jag orkar upp till jobbet imorrn :p (kväll)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om jag ska prata me allis - ringa. Andra - sms :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? married
10. Vilken ögonfärg har du? Blåaaa
11. När såg du senast din mamma? kankse en halvtimme sen, 40 min?
12. När träffade du din pappa senast? ungefär samma som mamma x)
13. När vaknade du idag? halv tio, då skulle vi fara.
14. Har du någon gång hittat en katt? Japp :)))
15. Vilken är din favoritplats? Kanske sängen <33>
16. Vilken plats föredrar du minst? fängelse :p
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? vene, på en bensinmack kanske x)
18. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, Klänningar och rosa >.<
19. Vem fick dig att skratta senast? Linn, när hon leta sin present :D
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? japp
21. Har du stationär eller bärbar dator? Laptoop (yy)
22. Sover du med eller utan kläder på dig? MED :)
23. Hur många kuddar har du i sängen? 4
24. Hur många landskap har du bott i? 1
25. vem kramade du senast? allis <33
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SOCKAAR x)
27. Är du social? jarå :)
28. Vilken är din favoritglass? 88, vanilla strawberry - magnum :)
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fara på semester till miami, och andra ställen. Spara och köpa skor och kläder i mängder :D
30. Tycker du om kinamat? Jorå
31. Tycker du om kaffe? nope
32. Vad dricker du till frukost? om jag äter frukost: Te
33. Sover du på någon särskild sida? På höger, vänster eller på mage. Helst mage :))
34. Kan du spela poker? Om jag kan, jag är elit.
35. Tycker du om att mysa? haha jarå
36. Är du en beroendemänniska? njao, vissa saker kanske
37. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag tror det men jag kommer inte ihåg vem
38. Vill du ha barn? Ja, men inte på et tag ;)
39. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och spanska (lite)
40. Har du någonsin åkt ambulans? aa
41. Föredrar du havet eller en pool? HAVEET is the shit!
42. Vad spenderar du helst pengar på? Kläääder :)
43. Äger du dyra smycken? nja, ganska men dom har jag inte köpt själv x)
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En glass ;p
46. Vem är den roligaste människan du känner? BALLIS!
47. Välj ett ärr på din kropp? ett brännmärke från en glödsak från elden då jag var 4
48. Vad har du för ringsignal? var ligger landet där man böjer bananerna - mojje :D
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har säkert
50. Vad är ditt favoritplagg? mina cheap monday jeans
51. Vart togs din profilbild för din blogg? rummet
52. Kan du byta olja på bilen? nae
53. Har du fått fortkörningsböter? Jo det är klart me 25-moppen ;) (noot)
54. Vilken var den senaste bok du läste? Medan mamma sover
55. Läser du dagstidningen? nejjö
56. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
57. Dansar du i bilen? Kan la hända, om jag åker med allis :)
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix trorja
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? någon kan veta ditt namn, - post it lapp
60. När var du i kyrkan senast? vene, när jag gick ut 6:an?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar