söndag 21 juni 2009

Bambi är en hjort

På torsdagen var jag med allis, vi drog iväg till stan och shoppade :D (L) Alltid kul med nya saker (yy) sen åt jag på max och allis snattade :o från mig asså ;) Sen sov jag hos allis. Nästa morgon var vi tvugna att gå upp klockan 7 för att allis skulle packa klart och för att jag skulle hinna packa. (jag hade inte packat dagen innan) Sen laddade jag mobben och vi cyklade till bergnäset. Där vi packade och for iväg mot skelefteå :) Vi var där med mina päron med husvagnen. Det var rååligt :))) Speciellt på kvällen då mamma å pappa gick å la sig och vi satt uppe och skrattade. Hahaha det var lite fail av mamma å pappa för det var alkohol i cidern :D Men man kan knappt kalla det för alkohol det var bara 0.7 och det är ju mindre än i en lättöl :p Men papi sa: "där skare inte vara nå mer" :)) Eftersom vi båda har gratis sms så tar det på batterierna :p Men vi hade ingen el i husvagnen så var tvugna att gå till en familjetoa. Men det var ju barnfamiljer som behövde vara där när va satt och okkuperade den :s Så vi fick hitta ett annat sett. Hahah det blev att sitta vid en elstolpe (yy) Vi spelade kort medans :) hehe Igår natt hade vi argaleken. x) hahaha vi var inte så bra. Jag har flera bilder men ska lägga ut dom sen, jag pallar inte nu. Jahapp imorgon äre upp klockan sju eftersom jag ska jobba imorrn' :s helt pepp är men inte. ´Men ska man ha pengar måste man jobba före. Just nu känner jag mig astrött och less.

Det nästvanligaste sättet att dö på i indien är att få en cocosnöt i huvudet.

// celina, celina, celina, celina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar