onsdag 17 juni 2009

En skog utan pinnar är som ett hav utan vatten

idag är den tredje arbetsdagen. Och idag har vi thänat ihop ca. 750kr (lite trygt) :D najs! Vi har fortsatt med slyröjningen ;s men det går an... Man har ju alltid nån å prata me x) Men myggen gtar KÅÅL på en D: Men ska man ha pengar får man arbeta för dom :) haha och vi tar typ bort alla pinnar :o men om detg intye finns nå kvar finns det ju ingen skog D: Men det gör inge :p Haha jag och matilda hade en fin konversation (låtsades vara smart)

celina (ironisk) - OJ, kolla en pinne! :o
matilda (oxå ironisk) - Det har man inte sett på länge! :D

Hahah man blir lite uttråkad av att jobba i skogen, lr jobba över huvudtaget :p Idag fick vi även välja om vi skulle jobba in för midsommar. dvs jobba till klockan fyra 6 dagar ;o Men det palla inte jag, nästan ingen annan heller. Bara natta&nicke x) Hahah det är bara de som är beroende av pengar. Haha btw samtalet mellan natta och Jonas2 (patrik)

natalia (ska jobba igen) / tanke: $$$$ - Asså, jag måste jobba in pengar, jag är typ pengaberonde!! :o
Jonas2 (ska inte jobba igen) /tanke: Lalallalalala - Men ja då! Jag är ännu mer penga beroende. Jag är så pengaberoende så jag inte vet!!

???

haha ibland fattar man inte vad han menar och säger :D Men jag vet inte om han heller gör det ^^ Ja en sak vet jag, imorrn ska jag ha med mig en mössa!!! Jag får damp på alla myss som biter mig i skallen jag har typ hundra myggbett på huvet -.- man ba JAAA D: Jag måste oxå köpa nys stövlar, jag har mammas just nu och de är lite för små :/ Men en sak till :) Jag har köpt en ny cykeeeel. Men det var för att det behövdes x) Nu kan jag åka nån stans. Det blir nog bra. Men jag har valt en ganska ofin och billig cykel för att jag inte vill... ja javet inte :))) Men det blev en cykel från biltema. Jag är nöjd bara den funkar :p Men nu börjar sega lite för ja pratar på skype. Så ja ska nog sluta nu :p

// spännis fluffy (flex) 7

1 kommentar:

  1. vad har du gjort av din moppe???
    lyllos mig som slipper myggen xP

    SvaraRadera