tisdag 30 juni 2009

J's all days

jahapp snart har man jobbat klart då :) Det blir asskööönt :)))))) Nu har jag äntligen städat mitt rum ;) yeSSS fan va bra jag är (yy) Jag har inte suttit vid datorn på ett tag nu. :p Men nu kände jag att det var dags. Jag for till klubbviken med stella marina (tack vare pappa - sålde båt) i söndags det var ashärligt jag badade både på framsidan och baksidan, men det var så varmt på baksidan så sär simmade jag, på framsidan doppade jag mig bara ;> Nu ska pappa fixa så ja kan ha fönstret öppet utan att få in mygg, så att jag inte dör av värmen på natten x) jahapp men sen efter vi var på klubbviken åt vi på max:

mamma (håller fram en servett): här torka.
celina (ger en nej-tack-min och vänder bort huvudet)
mamma (tar sevetten och torkar celina runt munnen): hehe
celina ( tar bort mammas hand) : men sluta! :o
mamma (skrynklar ihop servetten) : men du ville ju inte torka själv.
celina (ger mamma en gud-vad-du-är-pinsam blick!!!)

det som var så fult var att jag inte hade nåt runt munnen -.-

Ja nu ids jag nog inte skriva så mkt mer, jag ska göra nåt istället. :)

// fluffylina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar