fredag 3 juli 2009

fetdag

idag är det fredag. Idag var sista jobbar dagen men jag är inte på jobbet för en viss liten sak (lilla gumman lr vad hon nu heter) väckte konjak och mig inatt. Sen vägrade hon sova... Det var lite jobbigt. Klockan nånting satte jag mig i vardagsrummet med henne, så att iaf konjak fick sova lite. Hon var såå söööt :) hon klättrade upp en bit på mig och satte sig vid halsen och myste <333 ahh. Så härlig tjej x) Sen gav jag några försök med att lägga henne, men nej. Så då blev det att mysa i soffan med simpsons och en fågel runt halsen. När klockan var typ tjugo över fyra fick jag in henne i buren :D success (yy) sen gick jag och la mig. Då var klockan halv fem... Konjak som hade sovit hela natten, fick vakna som om det var morgon. Och gumman fick lägga sig. själv la jag mig oxå. Vaknade halv tio steg upp och satte mig och såg simpsons igen. Nu är jag lite piggare :) klockan är 12:35 just nu. De har typ blivit bättre kompiiisar nu. Konjak ville putsa henne men det gick hon inte med på. Men han ville iaf vara i närheten av henne nu. (y) De har suttit på fönsterbänken ett tag nu. De typ åt från min kaktus??!? Men det var iaf den mindre vassa av dom :p Nu har konjak flugit in i buren men gumman sitter kvar på fönsterlampan. (intresseklubben antecknar)

Idag ska ändå nåt kul hända :D Jag och natta ska till heddas stuga över helgen :)))) helt gr8 m8! Då blire steg i högsta grad. Men som synd är kommer det nog inte bli så här varmt som det har varit. x( vilket är synd för jag har slösat bort de finaste dagarna med att jobba -.- suck... men ja, ja jag får ju betalt. Nu är det bästa SOMMMARRRLOOOOV!!! :D:D:D:D:D yeSS bby som jag har längtat :p Sova länge vara uppe hela natten, sova på s-------s ;))) Jag har laddat kamran, och mobilen x) så nu äre bara attg dammsuga och packa det sista. Sen klockan sju ikväll bäre av :) men nu ska jag ta nåt att äta mumsch :p

(måste lägga in bilder :s)

// celina äter små barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar